Кирил Димески – |< ! R #


PCLinuxOS 2007

Posted in Веб сајтови,ГНУ/Линукс,Општа,моја,слободен софтвер,технологија од Кирил Димески на 30 Октомври, 2007

Вчера мигрирав кон PCLinuxOS 2007.

Во последно време Ubuntu почна да ми кочи, да ми се јавуваат проблеми со X серверот, едноставно чекав можеби 4-5 минути да се стартува системот.
Се нервирав, ама тоа е што да се прави. Си пишуваме на месинџер со Горан од ЛугоП и онака ми спомна дека мигрирал од Ubuntu на PCLinuxOS и ми го препорача.
Отсекогаш сум го сакал и попривлечен ми бил KDE, па си реков зошто да не го инсталирам сега PCLinuxOS 2007.

Незнам зошто ама некако поубаво се чуствувам сега кога сум пред компјутер🙂

Напишете коментар

