Кирил Димески – |< ! R #


II меморијален турнир „Милан Башески – Баше“

Posted in Општа,Организации,моја,спорт од Кирил Димески на 17 Ноември, 2007

Денес во Прилеп, со почеток во 10.00ч ќе се одржи II-от меморијален турнир во чест на починатиот каратист и интернационален карате судија Милан Башески – Баше.

На турниирот се очекува да настапат 150 учесници од државата, меѓу кои и јас.
Па повелете дојдете и држете ми среќа.

Update : Јас Прво место – златен медал во кати и трето место – бронзен медал во борби ај сега🙂, а сестра ми трето место – бронзен медал во кати

8 Responses to 'II меморијален турнир „Милан Башески – Баше“'

Subscribe to comments with RSS or TrackBack to 'II меморијален турнир „Милан Башески – Баше“'.

  1. Нејм said,

    Респект за легендата БАШЕ… Слава му…

  2. Нејм said,

    А ти… последен да бидиш да дај госпо…

  3. Нејм said,

    😉

  4. Кирил Димески said,

    желбата не ти се исполни пријателе🙂

  5. Нејм said,

    Бравос!!!

  6. Кирил Димески said,

    Пријателу, дали ти го знаеше Баше ?

  7. Нејм said,

    Да… не сум баш по каратето го познавав од чаршија, од тутунски, од пртија.. и така…🙂

  8. Кирил Димески said,

    Баше ми беше вујко😦


Напишете коментар

